Saturday 24 January 2015

सामुन्द्रिक छल्का (सामुहिक गजल सङ्ग्रह )

कृति – सामुन्द्रिक छल्का (सामुहिक)

बिधा – गजल सङ्ग्रह

लेखक – स्रष्टा स्वमं

प्रकाशक – प्रवाशी कलम मलेसिया

सर्वाधिकार – प्रकाशक (प्रवाशी कलम मलेसियामा निहित)

अतिथि सम्पादन – भोटराज राई/महेश्वर चाम्लिङ्

सम्पादन – प्रकाश ‘पुष्पक’ राई/प्रदिप राई ‘अभी’

सहायक सम्पादन – दान राई ‘झरी’/ रतनराज पुन मगर

व्यावस्थापक – रुद्र बिवश/राजेन्द्र राई

संस्करण – प्रथम २०७१ (१००० प्रति)

कम्प्यूटर टाइपिङ् – प्रकाश ‘पुष्पक’ राई/प्रदिप राई ‘अभी’

ब्लोगर सेटिङ् इडिटिङ् – प्रकाश ‘पुष्पक’ राई  (पुमा)

Bloger Setting Edditing - By Prakash Puspak Rai

छापिएको कितावको मूल्य रु
                                         मूल्य व्याक्तिगत – रु.२०१।–
                                                   संस्थागत – रु.५०१।–
                                                  आरएम ११।–



भूमिका
छल्कामा तैरिरहेको गजलहरुमा नजर डुलाउँदा

समुन्द्र र नदिमा के भिन्नता पाइन्छ ? भिन्नता पाइन्छ, यो हो की नदि–नदि मिलेर समुन्द्र बन्छ । समुन्द्रको पानिलाई अमखोराले भरेर कहिल्यै समुन्द्र रित्तिन्दैन । यो सामुन्द्रिक छल्काभित्र डुवेर नियालेर सरसर्ती गजलका पाण्डुलिपिहेर्दा बहुमुखी कोणहरुबाट गजलहरु लेखिएको छ ।

यो सङ्ग्रह साच्चैनै समुन्द्रको छल्काको नै उपनामा स्थापितहुने भएको र छल्किएर हरेक पक्षलाई हरेक कोणबाट दरिलो कलमि शव्दको प्रहार रहेको पाइएको छ । पाण्डुलिपि जव मेरो हातमा आयो तव गजलहरुलाई सरसर्ति नियालेर हेर्दा हरेक पक्षलाई हरेक तहबाट आँफ्नै तरिकाको भावहरु पाइन्छ । बिशेष गरि १ सय ३ जना गजलकारहरुको गजलहरु जम्मा ५ सय १५ वटा गजलहरुलाई समग्ररुपमा सामुहिक बनाएर प्रकाशन हुँनलागेको यो सामुन्द्रिक छल्कामा बिशेषगरि राष्ट्रप्रेममा बाधिँएर लेखिएका गजलहरु र नेपालको बिभिन्न आर्थिक अवस्थाको कारण परिवारलाई छाडेर बिदेशिभूमीमा आफ्नो श्रम बेच्नुपर्ने बाध्यताको चित्रण छर्लङ्ग गरिएको छ । परिवारिक बिलौनाले गर्दा आलाप विलापमा प्रवाशी जीवन बिताइरहेको कथा ब्याथाको दस्तावेज गजल मार्फत पोखिएको पाइन्छ । सामाजिक कुरिति कुसँस्कारको बिरुद्धमा आलोचित शव्दहरुबाट समाजलाई चेतनाको मूल आश्य रहेको पाइन्छ । धेरै जस्तो गजलकारहरुको गजल प्रेममा बाधिँएर प्रेमिलो माधुर्यतामा प्रेमी र प्रेमिकाको प्रतिक्षामा समयका पलहरु बितिरहेको र आगामी दिनहरुमा मिलनको ठूलो आशामा समयहरु पर्खिरहेको भाव पोखिएका पाईन्छ । परिवारिक समस्या र अर्थिकी समस्याले गर्दा एक आपसमा परिवार, समाज, आफ्न्त र राष्ट्र इत्यादीबाट छुटिएर टाढा बस्नुपर्ने बाध्यताले मनमा उत्पन्न भएका अनेकौ भावहरुलाई गजलमार्फत सवैको अगाडी समग्ररुपमा पु¥याएइएको पाइन्छ । राष्ट्रमा भइरहेको राष्ट्रिय आम्दामी श्रोतमा भइरहेको घोटला, घुसखोरी, तथा आफ्नो स्वार्थकोलागी देशनै बेहाल अवस्थामा धकेल्ने नेताहरुलाई गजल मार्फत व्याग्यात्मक रुपले मार्ग निर्देशनको उपदेशको पाटो पनि गजलकारहरुले शब्दमार्फत सिकाइएको छ । राजनितिकको दल–दलले आज देशमा बेरोजगारी बढेर बिदेश भूमिमा यूवाशक्तिले दुःख पाउँनुपर्ने बिलौनाको पहल अव आउँने पिढीका यूवाहरुले भोग्न नपरोस भन्ने सन्देश समग्र रुपमा राष्ट्र र समाजलाई अपिल गरेको पनि पाइएको छ । धेरै जस्तो मैले यस समुन्द्रिक छल्काको पाण्डुलिपि भित्र गजलकारहरुले गजल मार्फत आफ्नो गाँउ, समाज, जिल्ला, वातावरण र आफ्नै भौगोलीक ठाँउको वर्णन बहुत मर्मस्पर्शी दंगले सौन्र्दयताको प्रशंसा तथा खोला, नाला, पाटी, पौवा, हिमाल, पहाड, तिर्थस्थल, मन्दिर, धार्मिकस्थल शान्तिको देश वा बुद्धको देश आदी इत्यादीको बारेमा वर्णन गरिएको पाइएकोछ ।  प्राप्त गजलमालाका पाण्डुलिपिलाई मैले हेर्दा गजलका भावहरुमा आफ्नो घर जग्गा साहूलाई बन्धकी राखेर बिदेशिनु पर्ने बाध्यताको पूर्ण दस्तावेजमा सहिछाप गरेको गजलहरु सलसलि सामुन्द्रमा मिसिएको पाएको छु ।

वास्तवमै हामी नेपालीहरु सगरमाथाको देशमा जन्मलीएर पनि शिर झुकाएर युवाशक्ति बिदेशिनुपर्ने बाध्यताको जन्जीरभित्र कैदी जीवन विताएर मौशमी परिवर्तन जस्तै कहिले गृष्मऋतु सङग हातेमालो गर्दै वसन्तको पालुवामा रम्ने मन र इच्छालाई मन भित्र गुम्साएर दिन बिते पनि रातको समयलाई कसरी गुजारागर्नु पर्ने हो त्यो बाध्यताको ठूलो छल्का चलेको यस मामुन्द्रिक छल्कामा उल्लेख गरिएको छ । अहिले प्रवाशी भूमी साहित्यको ठूलो उव्वजनी खेतिको स्रोतनै भएको छ । बाध्यतको जँघार तर्नुपर्ने अवस्थाले गर्दा आफ्नो मनको इच्छालाई समेत थाती राखेर प्रवाशमा पसिना सँग मूल्य साट्नुपर्ने अवस्थाको परिणममा ज्यानलाई बाजी राखेर समयहरु पार गरिरहेको स्रष्टाहरुले गजलमार्फत सन्देश दिएको पाइन्छ । यो गजलहरुमा ले्खिएको हरेक शव्दहरु काल्पनिक कल्पना होइन यो यथार्थमात्र पाएँको छु ।

प्रवाशि कलम समिति प्रकाशक सँगको प्रत्यक्ष भेट हुन्थ्यो हो भने यस सङ्ग्रहलाई अझ धेरै समय सम्म नियालेर प्रकाशनमा ल्याउँन सकिन्थ्यो तर प्रकाशक समितिले टाढाबाट गरेको आग्रहलाई नाइ भन्न सकिन र प्रकाशन गरिहाल्ने भएकोहुँदा भूमिका खेल्न पाइन र सल्लाह र सुझाब पनि दिन पाइन त्यसको लागी म स्वयम पाठकहरु समक्ष क्षमा प्रार्थी छु ।

अन्त्यमा प्रवाशमा रहेर पनि यस्तो ठूलो र गौरवशाली र शाहसी भएर आफ्नो माातृभूमी नेपालको माया गरेर यो सङ्ग्रह प्रकाशन गर्ने प्रकाशक प्रवाशी कलम मलेसिया समितिलाई हृदयबाटनै आभार प्रकट गर्दछु तथा गजल लेख्नुहुने समपूर्ण गजलकारहरुलाई भविश्यको उज्यालो दीप बनेर साहित्यको गजल क्षेत्रमा इटा थप्ने कोशिस गर्नुहुोस् भन्दै प्रगतीको कामना गर्दछु । पाण्डुलिपि मेरो हात सम्म पु¥याएर प्रवाशी कलम मलेसिया र हामी सँगको सुमधुर पुलको सम्बन्ध जोड्न आपसमा सहयोग गर्ने प्रकाश ‘पुष्पक’ राई पुमा र प्रदिप राई ज्यूहरुलाई कृतज्ञाता ज्ञापनगर्दै सामुन्द्रिक छल्का सिर्जनशिल समस्त स्रष्टाहरु जस्तै समस्त दाजुभाई तथा दिदि बहिनीहरुको पनि आस्था अटल रहिरहोस् भन्दै मेरो यो डौडिरहेको कलम बिसाउँन चाहन्छु । धन्यवाद ।

–गोपालचन्द्र राई खोटाङ्






सम्पादकिय सामुन्द्रिक छल्का बाट..........

‘समुन्द्रमा छल्किएका छल्काहरु अनि जल’

छाल बहुत तेज हुन्छ, अनि त्यो तेजमा उर्लिएको पानि अनियन्त्रित हुन्छ । पानि बिनाको जीवन निरथक हुन्छ, यो अकाट्य सत्य हुन्छ । प्रवाशबाट थोपा–थोपा जम्मा गरेर समुन्द्रको नाममा नामाकरण सङ्गै कतै छल्का बनि हरेक मन मष्तिकसमा पुग्ने जर्मर्को गरिहेका छौ । प्रवाशिको यो पहिलो प्रयास हो । बैशाखीको साहारा लिएर हिड्ने प्रयासमा रहेको यो प्रवाशी कलम मलेसियाले गगन चुम्ने रहरहरुलाई आत्मसाथ गर्दै गजलको दुनियामा छयास्स छेउमा टुपलुक्क ‘सामुनिद्रक छल्का’ लिएर आएका छौ । अग्रज स्रष्टाहरुको अगाडी हाम्रो यो पहिलो अनि सामुहिक कृतिलाई कर्के नजर लगाउँदै लजाउँदै–लजाउँदै एककुनामा सुटुकक राख्न चाहन्छौ ।

साहित्यको माहलमा अहिले गजल विद्याका कलमि आवाजहरु सलसलि कुद्यिरहेको पाउँछौ । हरेक तह र तप्काबाट बुलन्द आवाजहरु छाल वनि हरेक समाजको क्रियाकलापलाई प्रतिकार गरिरहेको छ, बेजोड छाल बनेर । सुन्दर साहित्यको  आकाश पुग्न त अझ पनि कति गुणा बाँकी नै छ तर सायोगवश दोवाटोको मिलनमा भेटेर सामुहिक भएर एउटै कुवाको जलमा प्यास मेटाउने कोसिशमा जुटेका छौ । यात्राको एउटा भञ्जयाङ्मा बिसाँउने क्रम अनि थकाइको छोटो जीवन्त भोगाई कहिले हिमाल को चुचुरामा त पहिले पहाडको डाँडामा त कतै–कतै मधेसको फेदिहरुमा लुकामारी खेल्दै भावना बिसाउँदछौ । कलमि मसिहरुलाई बिस्कुन फिजाँउदै, आ–आफ्नै दुखान्तको परिवेशमा साइनो गाँस्दै लेखिएका वन, पाँखा, देउराली, भञ्जयाङ्, तथा उकाली ओरालीहरुको गतिशिल चेतनात्मक मसी छिट्टाएका छौ ।

अनत्यमा, कलमको डौडानलाई लगातार मैदानमा निरन्तर दिन हामीलाई माया हौसला दिनुहुँने अग्रजहरुमा हार्दिक आभार व्याक्त गर्न चाहन्छौ । गजलको जलमा चुर्लुम्म डुबुल्की खेल्दै पौडिएर जीवनलाई जीवन्त गराउँन अग्रसर हुने समस्त गजलकारहरु मित्रहरुलाई नव स्रष्ठा भएको हुँदा मित्रताको हात दिन चाहनछौ । गजलको जललाई सदा जीवन्त गराई जलमा सुख्खाहुन नदिन एकसाथ भई थोपा–थोपा चुहाएर कलमको गाजली मसीलाई छल्काइ रहनेछौ भन्दै विदा माग्छौ । शुभ साहित्य नमस्कार ।
                                                – प्रकाश ‘पुष्पक’ राई (सम्पादन टेवलबाट)




 शुभकामना
भर्खरैको एउटा बिहान मेरो आँखा एउटा यस्तो दृश्यले छोपियो । कि, यही एउटा दृश्य काफी थियो यस देशले उत्पादन गर्ने म्यानपावर भनेकै बिदेशीका लागि हो । दक्षिण कोरिया जानको निम्ति दुई दिनदेखि आवेदन दिन झरीवादल, भोकतिर्खा नभनी लाइनमा बसेका हजारौ युवाहरुको अनुहारमा एउटै सपनाको बिम्ब थियो । त्यो एउटै बिम्ब हो –व्यवस्थित जीवन र स्व अस्तित्वको खोज । जुन कुराको सुनिश्चीतता राज्यले गर्नुपथ्र्यो । तर त्यसो भएन । जसको परिण्ाम बर्षेनी लाखौ जनशक्ती बिदेशीन बाध्य छन् । यिनै बिदेशीएका र नेपाली भाषा साहित्यलाई माया गर्ने प्रदीप राई, प्रकाश ‘पुष्पक’ जस्ता जुझारु युवाहरुको सक्रिरयतामा ‘सामुन्द्रीक छल्का’ नाम गरेको गजलग्रन्थ निस्कन लागेको खबरले म ज्यादै खुशी छु । नेपाली साहित्यको सेवा संसारको कुनैपनि भूगोलमा बसेर गर्न सकिन्छ भन्ने प्रमाण प्रदीपजीहरुले दिनुभएको छ । यो अत्यन्तै प्रशंशनिय कार्यका लागि बधाई भन्दा अरु दिने सामथ्र्य राख्दिन म । सामुन्द्रिरीक छल्काको पूर्ण सफलताको कामना गर्दै फेरि एकपटक बधाई भन्छु ।
– हेमन यात्री ३० श्रावण २०७१

शुभकामनाका
नेपाली साहित्यको उर्वर धरातलमा गजलको खेती अत्यन्त आकर्षक ढंगले मौलाएको छ । साहित्यिक सोच र चिन्तन भएका प्रत्येक स्रष्टाहरु लाई यस विधाले प्रभावित तुल्याएको पाइन्छ । वास्तवमा नेपाली साहित्यको वर्तमान गजलका फूलहरुले सजिएको र मगमगाएको छ । गजललाइ पाखा लगाएर अब नेपाली साहित्यले पूर्णता पाउनै सक्तैन । गजल आज नेपाली युवा स्रष्टाहरुको अत्यन्त लोकप्रिय विधाका रुपमा स्थापित भइरहेको छ भने पुराना पाका स्रष्टाहरुलाई पनि यसको सौन्दर्यमय आकर्षणले अचम्मसँग तानेको छ । नेपाली स्रष्टाहरु आजको भूमण्डलीकरणको युगमा जहाँ जहाँ पुगेका छन्, त्यहाँ त्यहाँ गजलको खेती गर्न छाडेका छैनन् । विदेशी भूमिमा कामको सिलसिलामा गएका युवा स्रष्टाहरुले आफ्नो सिर्जनशीलतालाई पनि जीवन्त राखेका छन् । यस क्रममा गजल स्रष्टाहरुको भूमिका अझ महत्वपूर्ण रहेको देखिन्छ । आफ्नो प्यारो जन्मभूमिलाई छाडेर कामको खोजी गर्दै मलेशिया पुगेका प्रतिभाशाली र उत्साही युवाहरुको समूह ’प्रवासी कलम मलेशिया’ नामक संस्थाले ‘सामुद्रिक छल्का’ नामक गजल सङ्ग्रह प्रकाशित गर्दैछ भन्ने जानकारी पाउँदा मलाइ अत्यन्त प्रसन्नताबोध भएको छ । अझ यसबारे दुईचार शब्द सुमन शुभकामनाका रुपमा व्यक्त गर्नसमेत मलाई अनुरोध गरिएको हुँदा यस कृतिसँग म जोडिन पाएको छु । विदेशमा रहेर पनि नेपाली भाषा र साहित्यको उन्नयनमा, अझ नेपाली गजलको विकास विस्तारमा युवाहरुले खेल्दै आएको भूमिका निकै प्रशंसनीय छ । यस्तै प्रशंसनीय कार्यको एउटा उदाहरणका रुपमा हामीले यस सामुदिरक छल्कालाई पनि लिन सक्दछौं । अन्तमा म प्रवासी कलम मलेशियासँग आवद्ध प्रदीप राई, प्रकाश ’पुष्पक’ राई, दान राई, दीपेन्द्र राई, रत्नराज पुन र रुद्र विवश लगायतका युवा स्रष्टाहरुलाई हार्दिक साधुवाद व्यक्त गर्दै यस कृतिको लोकप्रियताको कामना समेत गर्दछु ।
– डा.घनश्याम न्यौपाने ‘परिश्रमी’  मिति २०७०–०४–३० भैरहवा



रचनाक्रम विषयसूची
१ दिपेनद्र राई ‘अश्रुमाली’ छोरम्बु खोटाङ
२ रुद्र ‘विवश’ ओखरबोट ३ म्याग्दी
३ भण्डारी दाई ‘अचम्म’ मेलम्ची हेलम्बू
४ प्रकाश ‘पुष्पक’ राई (पुमा) बेल्टार बशाहा १ उदयपुर
५ दान राई ‘झरी’ लेखगाउँ ८ उदयपुर
६ हरीहर कँडेल पाली ४ अर्घाखाँची
७ शिव (राज) सुबेदी शान्तीनगर १ झापा
८ दीपक नेपाली टालेगाँउ २ जाजरकोट
९ पारश खनाल खन ६ अर्घाखाँची
१० हरि बस्नेत ‘जलन समर्पण’ झाप्रा ६ जाजरकोट
११ विप्लवी तेन्जु योन्जन छितापोखरी ९ खोटाङ्
१२ वाङ्जु वाइवा गोकुले ७ रातमाटे काभे्रपलान्चोक
१३ रतनराज पुन मगर झाप्रा ५ जाजरकोट
१४ जगत अधिकारी ‘अनमोल’ बाक्सिला ४ खोटाङ्
१५ महेन्द्र कुमार मिश्र नांगिन १ पाँचथर
१६ कृष्णप्रसाद भट्टराई पहलमपुर ३ कैलाली
१७ देव बिरही दाङ् तुल्सिपुर
१८ प्याशी चाम्लिङ् दोर्पा ९ खोटाङ्
१९ प्रदिप राई ‘अभी’ बतासे १ खोटाङ्
२० मौलिक श्रीस सुखौरा ७ नवलपरासी
२१ सहदेव चाम्लिङ् राई (देव) हदिया बुधवारे ९ झापा
२२ ‘इलामेली’ सनत तिम्सिना शान्तिपुर ३ इलाम
२३ विनोद ‘ज्वलन्त’ जलजला ६ संखुवासभा
२४ बि.बि. तामाङ् घिसिङ् ‘बैरागी’ विजुलीकोट ३ रामेछाप
२५ मिलन घर्ति मगर काप्रिचौर १ सुर्खेत
२६ भुपाल ठाडा राना मगर लेखखर्क ३ सुर्खेत
२७ सानुबावु मल्ल तिनकन्या २ सिन्धुली
२८ शितल बिष्ट चिन्नेडाँडा ५ उदयपुर
२९ धर्मेन्द्र तिम्सिना ‘क्षितिज’ ललाई भूटान हाल अमेरिका
३० साहित्य पारखी मोहन मगर थारमागे ४ सल्यान
३१ दिलिप साम्पाङ् ‘आशुँ’ सामालबुङ् ६ इलाम
३२ लक्ष्मी तिम्सिना शान्तिपुर ३ इलाम
३३ मनिस कुइकेल ‘गाउँले’ चुलाचुली ५ इलाम
३४ देवराज भन्तना अश्राङ्ग ३ गोर्खा
३५ चन्द्री मोक्तान ‘खुशी’ अत्तरपुर ५ सिन्धुपाल्चोक
३६ प्रविन शर्मा स्यावुन ९ संखुवासभा
३७ भुपेन्द्र बिएम (क्यानभास) साँखा ६ रुकुम
३८ सुरज गैरे ‘बिवश’ थुमपोखरा ३ स्याङ्जा
३९ कमली श्रेष्ठ ‘रस्मी’ कुम्पुर ४ धादिङ्
४० गणेश पौडेल कुन्तादेवि ९ ओखलढुंगा
४१ प्रतिक सङ्ग्रामी बिजौरी २ दाङ्
४२ भरत अधिकारी मिर्लुङ् ३ तनहु
४३ सम्झना अर्याल ‘दर्पण’ नलाङ् ७ धादिङ्
४४ प्रकाश अर्याल नलाङ् ७ धादिङ्
४५ हरीप्रसाद अर्याल हाँडीखोला ६ मकवानपुर
४६ महेशकुमार वली पवननगर ६ दाङ्
४७ शुरेस प्रसाद अर्याल ‘कान्छो’ इस्मा मैदान ३ गुल्मी
४८ कृष्ण रसाइली ओखरबोट ४ म्याग्दी
४९ बुद्दवन सि लामा ‘घायल’ छत्तिवन ४ मकवानपुर
५० भगवती रिजाल ढकाल गौरिगन्ज ७ झापा
५१ दिपेश तामाङ् गोले हाडिखोला ४ मकवानपुर
५२ सुमित्रा अधिकारी ‘धिताल’ मुचोक ६ गोर्खा
५३ एस पि माथवर देउखुरी १ दाङ्
५४ लोकेन पुन ‘वर्षाद’ (एस) डाडाँगाउँ ४ जाजरकोट
५५ आर्दश दङ्गाल ‘मछिन्द्र’ नाङ्लेभारे ५ काठमाण्डौ
५६ तारा गौतम काठमाण्डौ
५७ राजेन्द्र सिग्देल तोपगाछी ४ झापा
५८ भरत खड्का बास्पानी ३ खोटाङ्
५९ पदमा लिंखा मगर माङ्लिङ् ४ संखुवासभा
६० देवन चाम्लिङ् राई नुनथला ४ खोटाङ्
६१ जलन बुद्धि बुढिमोरङ ८ धनकुटा
६२ हर्कराज गुरुङ् ‘भुटानी’ हाल अमेरिका
६३ जिवलाल भण्डारी बेलबास ४ प्यूठान
६४ लोकबहादुर जोशी ‘रामहरी’ बिजुलीकोट ६ कल्लेरी रामेछाप
६५ अनिल बराइली चरम्बी भोजपुर
६६ टेक भण्डारी भुटान हाल अस्ट्रेलिया
६७ सुनिल ‘प्रतिक’ राना गोरखा नपा बिरनचोक ९ गोरखा
६८ ‘निष्ठुरी’ चिजबहादुर चौधरी धरौनी ८ दाङ्
६९ टेकचन्द्ररोका ’नीलओम’ खोटाङ्
७० बसन्त घर्तीमगर (अभिषेक) घर्तीगाउँ २ रोल्पा
७१ मगर पूर्णआले जाते ७ मोरङ्
७२ प्रिन्स याक्खा (राजकुमार) चापा भै ८ संखुवासभा
७३ रमेश के.सी अर्घा ३ अर्घाखाँची
७४ घनश्याम मुडभरी कुमरी १ नुवाकोट
७५ यूवराज गौतम गल्लेरी ६ धादिङ्
७६ ईश्वर राई महादेवस्थान ९ काभ्रेपलान्चोक
७७ नविन प्रभात शनिस्चरे १ मोरङ्
७८ रामप्रसाद चौधरी ‘अनुरागी’ हेकुली ८ दाङ्
७९ पहलबहादुर थामी चिलखा २ दोलखा
८० दिनेश कटवाल चारआली झापा
८१ शालिकराम सत्याल रामपुर ८ सल्यान
८२ श्याम श्रेष्ठ भानुमती ७ हटियातन तनहु
८३ बिर पृथक थापा कुरिन्टार ३ चितवन
८४ कमल बुढामगर पाछावाङ् ३ रोल्पा
८५ योगेन ढोली पंचन १ सोलुखम्बुु
८६ समिर कार्की केरावारी १ झापा
८७ प्रकाश पाठक ‘योगी’ जगतपुर १ चितवन
८८ जीवन गौतम बाग्लुङ्बाटाकाचौर ४ रुपन्देही
८९ बुद्धिसागर ज्ञवाली चापाकोट स्याङ्जा
९० सन्दिप सङ्ग्रोला सुङ्नाम ४ तेरथुम
९१ दिपक अधिकारी सन्धिखर्क ५ अर्घाखाँची
९२ थाकुहाङ् मेरिङ् फाकफोक २ इलाम
९३ गौराम तामाङ् हिलेटक्सार २ लमजुङ्
९४ इश्वर शाही कल्लेरी ९ धादिङ्
९५ विजय महतरा बादिकोट५ प्यूठान
९६ रमेश पौडेल माकर ४ नवलपरासी
९७ पोषकुमार राई महेश्वरी २ खोटाङ्
९८ नेपाली डेभिड ढकाल गणेशथान १ नुवाकोट
९९ नारायण जैशी (एन के अज्नभी) मण्टाबण्डाली ४ अछाम
१०० राजेश राई बतासे १ खोटाङ्
१०१ ओमकुमारी खाण बरडाँडा ६ पाल्पा
१०२ कुमार श्रेष्ठ ‘यात्री’ काठजोर ६ रामेछाप
१०३ सन्तमान श्रेष्ठ ‘सालिन’ सिलुवा ६ पाल्पा
क) राजेश कुमार रसाईली (सेन्टीमेन्टल) खलंगा १ रुकुम हाल बाँनियाटार ९ काठमाण्डौ
ख) मयॉ कुईकेल चुलाचुली ५, ईलाम
ग) सुमन राई  छोराम्बु ८ बुईखुवा खोटाङ्

No comments:

Post a Comment